6 februari

jag har inte skrivit på flera dagar för jag inte haft lust & har varit annat i mitt huvudet som tagit upp mina krafter..
men nu är jag tillbaka, har ändå bara jobbat hela veckan så har inte gjort något mer..
igår åkte jag ialla fall hem till daniel, hade en riktig myskväll, badade med grejerna från lusch jag ficck av jennifer, luktade gudomligt & blev jättefint rosa vatten med rosor som kom ut.! sen kollade vi på the guradian, eller jag, daniel låg kvar & plaskade i vattnet som alltid tills han somnade. sen kom han upp & då kollade vi på scary movie 2. sen somnade vi..
imorse gick vi upp runt halv elva tiden & åt frukost, sen åkte jag & tränade & daniel gick till kiropraktorn. jag gick på skivstång pass, kul men gud så  jobbigt! hinner knappt träna längre så man märker att man inte tränar lika mycket längre haha. men minst två gånger i veckan lyckas jag med! efter träningen gick jag ner på stan & mötte upp mamma, köpte present till savitri & sen åkte vi till ikea & jag köpte korv, sen förbi familjen aronsson, man skrattar alltid där, dom är så galna haha! nu är jag ialla fall hemma & har fixat mig, jennifer är här. vi ska fira savitri ikväll som fyller 20 år! så nu ska vi bränna en skiva & ta med, kanske hörs sen!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0