25 februari, GRATTIS REBECCA

nu har jag verkligen sovit ut känner jag, vaknade av mig själv & kände mig utvilad vid halv nio, sen har jag legat & tagit det lugnt i sängen ändå, så härligt! jag ska ialla fall sminka mig & så ska ta en buss in till stan om ett tag & betala in handpenningen på vår resa! wiiiie!!! efter apollo ska jag till jobbet & göra ett slags test jag inte gjort, sen jobbar jag mellan 13.00-19.30 sen ska jag till stensson & fira rebecca som fyller 17 år idag, love you sweetie!
nu vet ni hur min dag ser ut, hörs ikväll!

min snygging 17 år idag!

Kommentarer
Postat av: ecc

2009-02-25 @ 16:15:51
Postat av: Rebecca Jansson

TACK ÄLSKLING <3

2009-02-25 @ 16:16:13
URL: http://divinerebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0