23 februari

lördagen hos jennifer var jättekul! jag åkte in till stan & laura & jennifer mätte upp mig. vi gick hem till jennifer & fixade oss lite & hade jättekul & löljade oss, ialla fall jag & laura som var livrädda för en tant som gick fram & tillbaka utanför jennifers lägenhet. alla grabbarna kom väl runt nio tiden & sen var det igång. vi ahde jättetrevligt, pontus  spöade mig i vänd tia, till & med efter att markus hjältpe mig, gav mig dom bästa korten så förlorade jag haha! daniel rang när han kommit hem från matchen, han hade börjat förkrökat med dennis så han var full & glad efter att ha gjort tre mål på matchen! hursomhelst gick daniel vilse så jennifer sprang ut i bara strumpbyxor & klänning & hämtade in han haha.. kvällen var ialla fall rolig & jennifers lägenhet var så himla fin! men efter rödvin & en rolig kväll blir man alltid trött tillslut. så jag & daniel knallade hem till honom vid halv två tiden. & stackars min älskling, han är så snorig så han hade tagit nässpray (han kan inte ta det för han börjar alltid blöd) & det gjorde han, så han fick gå med tampong i näsan, folk trodde säkert han hade varit i värsta slagsmålet haha. när vi kom hem somnade vi stort sett på en gång.
igår vaknade vi upp & var väldigt trötta, sov faktiskt till halv tolv, är inte vanligt för min del! vi åt ialla fall lite frukost & tog det lugnt, jag sminkade mig & sen gick vi till ishallen, daniel skulle ha träning & min bror hade sin sista elitmatch för säsongen. var jättespännande! gud så jag skrek & hejade på! ludde var ialla fall jätteduktig & gjorde en assist & ett mål. efter matchen väntade vi tills daniel träning var slut. sen körde jag  hem. på kvällen kom mormor & morfar på middag & det var jättetrevligt! kvällen var mysig & vi kollade på beck. innan vi gick & la oss tog vi en varm härlig dusch, sen när vi kom upp kollade vi lite på tv & började se på dawn of the dead. men har sett den förr så vi sov istället.
imorse gick vi upp runt åtta för daniel skulle tillskolan, låg ett tag is offan & tog det lugnt. sen åkte han.. jag sjukanmälde mig till jobbet, känner mig inte alls pigg. så jag har hunnit pluggat teori idag.. har kollat på oc i pauserna. ska göra tre prov till.. har gjort fem.. vi hörs kanske senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0