7 december, julshopping

igår kväll blev det mys med min daniel. jag lyckades hyra en fransk film som jag hatar, så jobbigt att lyssna på haha! men den var väl okej, lite nagelbitar film haha!
sen blev en varm lång dusch sen vår stora underbara säng!

idag har jag & lisa & juni varit & julhandlat. har inhandlat två julklappar till mormor & morfar & två till farmor.
har inte hittat något till mamma & pappa ännu, dom är svårast haha! & lillebror!
juni lessnat efter några timmar på mitt handlande så hon ville hem. jag skjutsade hem lisa & juni. hade en mysig dag som alltid :)
efter det hätmade jag upp ludwig vid skolan & åkte hem.
nu bränner jag en skiva till bilen haha. ska skjutsa mamma & ludde till akademiska sen på röntgen,
ikväll blir det lugnt vid tvn. sen jobba till fredag!

/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0