27 december

igår kväll hade vi mysigt. satt & åt gott & pratade om den kommande veckan som kommer bli kanon!
kul att få träffa anna igen. har inte träffat henne på över en månad. hon blev ialla fall jätteglad över ljusen :)

imorse vaknade jag runt nio, jag & daniel tog en lång varm dusch för att vakna till. sen har jag bara fixat mig. daniel åkte nyss, han har träning sen ska han hem ikväll. ses inte förrän tisdag. men då får jag längta lite!
så jag får se om jag sover ensam här ikväll haha eller om jag sover hos mamma & pappa igen!

mamma hittade min usb grej till datan, så ikväll kan jag börja ladda upp bilder igen!
snart ska jag ka & hämta upp anna, vi ska såklart till IKEA!  jag vill ha någon blomma  kanske något mer hiihi..
nu rang anna så jag ska åka!

sen runt tre tiden blir det att åka ut till alunda i jonas & annas hur. ska bli kul & se hur odm bor, & en massa foolk, så det ska bli kul! :) hörs sen!

/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0