26 december, premiär inlägg på min nya data!!

nu sitter jag & skriver på min nya data jag fick idag av mamma, pappa mormor & morfar :)

igår kväll var jag hos emma & elin där även alicia var. vi drack vin & provade ananas & jordgubbslikör från cypern, det var inte så gott haha!
men trevligt hade vi & pratade massa tjejsnack & jag kollade i massa gamla fotoalbum.
tjejerna drog ut sen, jag kunde tyvärr inte följa med, skulle upp tidigt idag & jobba..

imorse åkte jag & pappa in till elgiganten, rean började idag. var sjukt mycket folk vid åtta när vi kom.
men jag fick min data som jag tittat på, precis samma som daniel tror jag haha.
sen skjutsade pappa mig till jobbet. jag jobbade halv nio till tre idag. var jobbigt när två sjukanmälde sig. så fult gjort, dom är bara bakis! så vi fick jobba satan!

jag fick skjuts hem av mamma & pappa, sen åkte jag & hämtade daniel sen handlade vi tills ikväll lite gott..
så nu har daniel fixat min data, jag gjorde tacos. så vi har ätit gott & daniel hade tänt ljus & gjort mysigt i badrummet. så vi tog en varm dusch.
nu börjar harry potter som vi ska se! sen väntar lite disk & sen chips & dip, MUMS!
blir värsta film/myskvällen :)
kanske åker förbi dennis & anna om dom blir klara, idag flyttar anna till uppsala :D
ha en mysig lördag.

/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0