17 augusti, helgen..

lördagen var skitkul, jag mötte upp dennis & daniel vid statonen, vi åkte till norrtälje & blev hämtade av micke & emelie. när vi var framme på singö gick vi över till ek, det var en jätterolig kväll. mycket trevligt folk & god mat.. jag hjälpte anna, fanny & nelly i baren sen, vi fick ett riktigt arbete  må jag säg, fullt upp haha! det blev också mycket dans så det var riktigt kul! men vid två tiden orkade jag inte mer, jag gick hem & la mig haha. precis när jag skulle lägga mig kom dom bra danslåtarna, typ svenne banan haha. men jag var så trött så jag somnade iallafall haha. daniel var hemma vid fyra tiden. men var nog kul för han att träffa grabbarna..

igår gjorde vi ingenting, var hemma vid åtta, sen kom timothy till oss & höll oss sällskap, kollade på friidrottsem & baywatch haha..

idag är jag hos min kära lisa & juni. vi har ätit kycklingsallad med elias & lisa har köpt skor. nu är vi ensamma & ska mysa i regnet, vi ska nog gå & hyra film senare, jag blir här nog framåt kvällen.
nu ska vi fortsätta mysa & sen hyra en bra film!
väntar på alla bilder från fanny från helgen!


juni idag i sitt fina hårband


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0