13 augusti

i tisdags jobbade jag heeeela dagen lång..
även igår jobbade jag, halv tio till tre, sen mötte jag upp daniel så vi tog sällskap hem.
när vi väl var hemma, röjde vi upp lite hemma inför vårt främmande..

brita, bertil mickis & jesper kom förbi med några inflyttningspresenter. fick en soda streamer som kommer att vara väldigt nödvändig! vi fick även en smörgåsgrill & ett yatzy spel! så vi åt mat & spelade ..
var så härligt att se mickis stora härliga bebismage, hon är beräknad till nästa fredag :)
dom åkte hem runt nio tiden, jag & daniel satt uppe ett tag sen gick daniel & sov, stackarn är så himla trött, tycker verkligen synd om honom, förstår inte hur killen orkar..

jag rang jennifer så jag cyklade & mötte henne vid statoil, vi hyrde filmen i taket lyser stjärnorna, efter det cyklade vi till luthagens  livs & handlade lite smått.. sen hem & myste.. filmen var helt okej, väldigt sorglig, jag & jennifer satt & grät, sen blev det lite oc, sen heöt plötsligt var klockan ett så jennifer cyklade hem..

imorse kvart i åtta cyklade jag & lämna filmen, sen till ungdomshälsan & hämtade ut recept till ppiller.. hon tog blodtryck, hon frågade om jag tränade mycket jag hade jättebra hjärtslag, kul att höra! måste sätta igång nästa vecka ska jag försöka! väl hemma igen åt jag lite frukost..

runt tio cyklade jag till farmor, sen cyklade vi till therese, har varit barnvakt åt amanda idag. var upp på gränby & kikade lite, hittade två jättefin saker jag vill ha! typiskt.. gjorde ett kap, 49 kr för en ljusblått basplagg, lite tunika, jättefin..
mötte lisa & juni också, mina älsklingar!

jag ska hem runt fyra med mamma & pappa till lövstalöt, jonas, anna & ebba kommer ikväll, vi ska få våra glasögon, så nu jäklar haha¨, kommer jag bli mycket smartare! ska bli trevligt att träffa dom ikväll..
jag kanske hinner skriva sen ikväll :)

/ Louise


ikväll får jag mina glasögon

stockholmsbesök igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0