9 april

gårdagen var mysig, jag hämtade upp elin & emma så åkte vi & hälsade på hos savitri på max & åt en glass, efter det skjutsade vi elin till tobbe & sen åkte vi hem, sen satt jag & emma & pratade ett bra tag i bilen.
imorse gick jag upp vid sex, gud så trött jag var, jobbade 7-13. låång dag & drygt. alla människor har handlat med femhundralappar & mina hundralappar har tagit slut minst fyra gånger på sex timmar, händer INTE ofta kan jag säga! efter jobbet gick jag & köpte en jättesnygg tuff midjejacka i siden, lovely, perfekt till vardag & fest! efter det kilade jag hem till farmor snabbt. ner på stan igen till emma & provade uppsättning till hennes gesällprov. efter det åkte jag hem med mamma & pappa. sen in igen direkt med bilen & hämta upp pelin, åkte till gränby & sen lämna hennes mamma, sen hälsa på savitri, har varit på max tre dagar i rad nu, haha! sen åkte vi runt lite & sen till donken haha. sen hem till pelin & hämtade lite skivor sen hem & hämta pappa & skjutsade han till sthlms nation & sen kämna pelin & sen hem. så nu sitter jag här, helt slut haha. ska nog krypa ner i soffan & se på tv, kanske lite oc?  men men är ialla fall helt slut.
imorn ska jag jobba halv elvva till tre, sen ska jag ut till singö till min älskling! sen på lördag blir det stockholm hos daniels släkt, ska bli kul. hinner inte träffa mina släktingar imorn, jobbar..
men men kanske hörs imorn!
annars, GLAD PÅSK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0