6 april

idag har jag inte gjort mycket. kollat oc & tagit det lugnt. precis när jag hade sminkat mig klart & klätt på mig rang pelin, hon & savitri var i stan & dom, bad mig komma in så jag sprang till bussen & var inne till fyra tiden. vi gick på stan ett tag. träffade mikaela snabbt & camilla & tania som kommit hem, från thailand i flera månader. så brun & fin! efter det mötte jag upp mamma. vi gick & åt på cupido. efter det kikade vi runt på stan, gick in på jobbet & köpte godis, fick mitt nya schema.. vi mötte upp sus, rebecca & stefan på filmstaden strax efter sex. vi gick på bio, såg en shopaholics bekännelser. måste säga, är jobbigt, men förstår henne i filmen. filmen var väl helt godkänd ialla fall. nu sitter jag här & ska ta det lugnt under kvällen. se på oc senare kanske? jag vet jag har inget liv, men det är ju för bäst!
jag vet ialla fall vad jag vill göra nu, måste bara spara mera money!
CIAO

ÄLSKAR VÅREN! ÄLSKAR DETTA VÄDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0