5 april

igår åkte jag hem till savitri. vi taggade för en myskväll. vi skulle se på filmen twilight men savitri & jag är inte så high tech på sånt där med att koppla in från datan till tvn så det sket sig. det blev ialla fall robinson & vi bara pratade kollade inte alls.. mitt i allt skulle savitri baka så det gjorde hon & jag kollade på filmen vid din sida. jag kan ha sett den hundra gånger, men den är alltid lika bra & lika sorglig. går itne att hålla tårarna borta. vi tänkte åka & hälsa på elias & lisa i deras nya lägenhet men dom hade inte börjat flytta in möbler än så det sket sig haha. runt elva åkte jag, savitri & bin in till stan, dom skulle hämta sina föräldrar så då skjutsade dom hem mig till daniel. när jag kom dit duschade jag & tog det lugnt, skulle ligga & se på björn men jag somande. runt tre tiden kom daniel in klampandes, han var lite full haha. hursomhelst slocknade han & jag på en gång..
imorse vaknade vi runt nio, myste lite & tog det lugnt innan han stack till bussen, .han åkte hem till singö idag & ska vara där hela veckan, kommer sakna honom.han frågade ifall jag kunde komma på tisdag & vara där till torsdag, men hinner inte. men vi hinner sakna varann mycket nu íalla fall..
jag skulle ialla fall jobba idag. när jag står vid bussen 10.47, märker jag att min mobil ligger kvar hos daniel, bussen skulle gå 48. jag sprang allt jag kunde tillbaka & og min mobil & hann, jag fattar inte att jag hann, jäklar vad jag sprang haha! om jag skulle missat bussen skulle jag vara en halvtimme sen & det hade inte varit bra.. på jobbet var det lugnt, jobbade elva till tre bara, skönt..är hemma nu ialla fall. kusinerna, faster & farmor kommer hit ikväll & firar ludwig som dom inte gjort ännu..
aja ha en bra söndag kanske hörs senare



mys med savitri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0