22 april, hår & smink

imorse åkte jag in med pappa & ludde runt tio till emmas salong. där var jag i tret immar nästan. provade ännu en frisyr. & nu har vi ÄNTLGEN hittat den vi ska ha haha. men inte mig emot att sitta & bli ompysslad & umgås med min bästis :) jag fick så grymt snygga lockar, ojoj! hursomhelst så åkte jag vidare till hannah efter det. provade ut mary kay alla produkter. vissa har jag sedan tidigare. nu känns det bättre igen. behöver bara komma igång tror jag.. åkte med pappa hem ialla fall & nu lagar jag middag. blir lax med västerbottenost med bulgur & en underbar sallad! mumma! sen ska jag skjutsa pappa till studenternas, han ska vakta, sen förbi gränby & kolla på skor & sen hämta upp min daniel.. sen hem & ha en myskväll! mamma har åkt till göteborg idag & kommer inte hem förrän på fredag kväll, blir tomt..
ha en bra onsdagskväll!

här är bilder från min dag :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Nu jäklar har vi frillan :D har bestämt mig helt och hållet för denna! vi kan väl fundera mer om fredagen tkr ja :)

2009-04-22 @ 18:26:54
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0