18 april lunch med tjejerna

imorse åkte jag till stockhom & dansade. gud så kul & skönt att vara igång igen!
när jag kom hem till uppsala mötte jag upp lisa, vi gick & väntade på savitri så jag hittade en bikini jag ska köpa när jag frå lön på fredag! satt perfekt & var jättebra för mig..  efter det gick vi & åt lunch på cupido satt & pratade & myste..  vi såg bobby, den kända frisören, andra gången jag ser han i uppsala nu under kort tid, hm undra varför? savitri åkte tyvärr till jobbet & sen gick jag mamma & lisa & kollade i affärer. hittade två snygga koftor på lindex, samma modell men i två åolika färger. fick åk upp till lindex på gränby & köpa den andra. vanliga snygga kkoftor, kortare modell, perfekt till sommaren!  sen gick jag med lisa till bussen & kramade henne hej då, gud så stor & fin magen är! sen åkte jag & mamma hem, åkte förbi heidenstam & köpte revbensspjäll, mums! ikväll ska jag hem till emma & mysa, se på robinson hoppas jag! kankse åker in & hämtar pappa & ludde om en timme annars får mamma göra det..
ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0