17 april

i onsdags hämtade jag ut mitt körkort yey! sen efter jobbet var det bara raka vägen hem, sminka mig, äta middag & gå till sus & få en fläta. sen rullade jag in mot stan till grabbarna. vi var väl hos dom ett tag ialla fall för grabbarna var inte klara.. vi åkte väl ialla fall runt kvart i nio från uppsala till stockholm mot annas studentskiva. det var jag älskling, danne & philip påväg dit. vi körde efter GPS & det blev några felkörningar haha. daniel skriker höger, danne vänster & philip rakt fram & GPS damen gör möjlig U-sväng haha. det var lite panik för mig där, men fram kom vi ialla fall, tog nästan precis en timme. lite jobbigt & hitta parkering men vi hitta ett bra ställe ialla fall..  sen knallade vi mot viperroom & mötte dennis. vi som åkte hade väl kul när vi dansade & så. var kul att träffa anna & prata egypten. men annars var det ganska tråkigt. stället var jättelitet & vi kände bara varann haha.. plus att jag drack två glasvatten under hela kvällen för jag körde.. vi drog ialla falll runt halv två.. vägen hem gick jättebra, inga felkörningar hamnade på e4 i stort sett på en gång..  danne satt & pratade heeeeela vägen hem haha! & alla andra somnade haha.. när vi kom hem myste vi lite, var ensamma på vår 2 års dag..
igår vaknade vi, hör  & häpna, klockan 12! kan inte minnas senast jag sov så länge. men det vra skönt ialla fall! under dagen & morgonen var vi hemma & "fira" 2års dagen. vi kollade på tv, duschade & myste hela dagen bara.. sen när mamma & pappa kom hem s å åt vi middag sen skjutsade jag & daniel mamma på massage, sen åkte vi in till stan & hyrde två filmer, saw 5 & sex drive.. vi gick in & köpte nachos & guacamole på ica också.. sen hämtade vi upp mormor & morfar från kryssningen vid willys & körde hem dom. sen förhörde jag daniel på sitt prov han har idag.. sen kollade vi på saw filmen & den andra med ludde & ludde..  dom båda var bra. saw är som alla andra filmer & sexdrive påminde mycket om eurotrip, samma stuk på filmen ialla fall.. efter det blev det lite mys & sen slocknade vi på en gång..
imorse vaknade jag tidigt & har legat vaken.. jag & daniel har myst lite innan han åkte till skolan, han ska hem över helgen.. kommer sakna min älskling. jag ska ialla fall hoppa in i duschen nu & ta det lugnt innan jag börjar jobba...

tack så jättemycket för alla fina & gulliga sms vi fick på vår 2årsdag!
jag älskar din Daniel, mer än något annat


jag & anna i onsdags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0