13 april

då var påsken över för i år igen..
min påsk har varit underbar & jättemysig.
i fredags åkte jag ut till singö, där var även familjen brolin, allid lika kul när dom är där. vi grillade & hade riktig  sommarkänsla. dom hade huggit ner stora granen mitt på tomten så nu kunde man se hela fannys hus haha! hursomhelst blefv vi inte så sena så vi gick & la oss vid tolv.
på lördagen gick vi ypp & fixade oss & sen åkte vi till stockholm. daniel körde till norrtälje, han har blivit jätteduktig, så han grejar nog körkortet snart bara han tar tag i det! i stockholm firade vi påsk i skogås med släkten thorin. alltid lika kul! smakade en jättegod påskdrink som vi gjorde. åt godis hela dagen så jag tillslut kräktes haha! men men. jag & daniel var uppe längst, myste & kollade film..
på söndagen åkte familjen reinvalds hem runt tio, jag & daniel fick ta bussen. innan åkte vi & köpte mobil till brita & martin gick & höll mig & daniel i handen hela tiden, gullunge! vi tog ialla fall bussen till sinög & var där runt halv fyra. älskling sprang ut & sprang & jag satt i solen & bara blundade. underbart väder! på kvällen åt jag något jag aldrig ätit, kåldolmar & det var faktikst jättegott! sen blev det film, madagaskar 2 & dina mina & våra. sen andra avenyn & sen massa mys med min älskling.
imorse var jag jättetrött & fick gå upp halv åtta & ta halv nio bussen till uppsala, väl i uppsala gick jag hem till farmor. duscahde, peelade mig, la en hårinpackning & tog det lite lugnt innan jag började jobba. har jobbat tolv till åtta. har ätit tacos, mums! & nu ska jag & ludde göra ostbomb!
min helg har varit underbar ialla fall!
nu blir det mys med familjen & imorn får jag sova hur länge jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0