SKA HA!

aurora rang mig nyss, hihi, jag rang henne imorse för att berätta vad som hände. så hon rang upp mig nu & sa att hon hade undrat var jag var imorse. & att det var krångligt med automaterna om man inte hade visakort. men jag sa att jag skulle komma nästa vecka & det sa hon att jag absolut skulle göra, åh aurora är så söt! nu blev jag glad :)

alltså, sen jag var liten har jag alltid velat ha en golden retriver hund, det finns ingen finare hund än den alltså, INGEN! jag ska, jag bara SKA ha en sån hund sen när jag flyttar hemifrån :)

            


            


finns ingen finare eller sötare hund

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag har ju haft en golden :D

2008-09-07 @ 17:29:26
Postat av: louise

jag vet :O skulle velat varit kompis med dig då också haha ;) men ärligt, lättt den finaste hunden :)

2008-09-07 @ 17:57:50
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0