myyys

då har man sett första avsnittet av idol, en ny säsong.. är bara nu i början det är kul, på uttagningarna, sen blir det så allvarligt..
daniel åkte hem, skulle träffa danne & dennis. jag har legat & kollat på jersey girl, jag vet inte om jag tycker den är så bra. kanske försöker leta rea på en annan film & ligga & kolla på :) det är nu det är höstvädret kommer, tycker det är mysigt när det börjar bli lite kallt.. tyck jag är konstig när jag säger: jag längtar efter snön..
tro mig jag älskar sommaren, men även vintern. älskar alla årstiderna så sina egna sätt & vis. tänk nu när det blir lite kallare, man får köpa sig en ny fin höstjacka, klä sig lite varmare, alla fina höstfärger som kommer fram, mörkret som kommer, ligga i sängen & bara mysa under ett varmt täcke med tända ljus & se en riktigt bra film, det är vad jag kallar höstmys :) jag längtar ialla fall :)
ska in i mitt rum snart igen, försöka leta reda på någon bra film!

CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0