lördag

då har jag hunnit med att sola & vara med farmor idag, farmor sydde fast mina band på mina tåspetsskor, dom blev jättefina, verkligen, längtar till nästa lördag, nästa helg, åker på lördagen till stockholm & dansar, sen från stockholm till norrtälje, från norrtälje till singö :) har inte varit där på en & en halv månad, jättelänge :O nu är jag hemma ialla fall, vi får gäster ikväll, familjen karlsson, så jag ska vara med therese hela kvällen, ska bli jättemys! daniel kommer & sover här sen bara efter sin sista träning för dagen.
imorn hade jag tänkt  vara med maarit, men hon skulle vara barnvakt, så då åker jag med amma istället till valbo & kollar på ludwigs match..
ha en trevlig lördag kväll allihopa :)
CIAO





Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

Grymma skor :D balerina skor (A) :D

2008-09-12 @ 09:42:31
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0