fredag

jag hade skrivit ett JÄTTELÅNGT INLÄGG! allt försvann, det här är inte bra för louise humör just nu..
men men skriver sammanfattning nu..
imorse åkte jag till farmor, kusin mathilda var där, to glite kort.
åkte till jobbet, jobbade, hände mycket idag, jag hindrade en lill skit från att bli pinsamt full på 2,25 cider.
flera snattare idag
efter jobbet åkte jag till tania, hon hade avslutningsfest, hon åker till thailand i ett halv år på måndag!
imorn ska jag upp tidigt, åka & dansa balett på balettakademien, efter det, åka från balettakademien till farsta centrum, där någon, antingen bertil & brita eller micke & emelie hämtar mig. efter det ska jag fixa till mig & duscha & så, sen blir det kräftskiva i mickis & jespers nya radhus! efter det förmodligen sova hos beril & brita, hem till singö på söndag & sova där, åka hem på många morgon.
nu vet ni lite om min helg. hade skrivit jättemycket men skriver inte om allt, blev su rnu så nu ska jag sova, GOD NATT!


        

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0