:)

Namn: Louise Björklund
Smeknamn: Lollo, lojsan, lossan, lois (pelins uttal)
Anser du själv att du är snygg: nej
Har någon varit otrogen mot dig: ja en kille i sjuan
När är du född: 891230
Vad gjorde du igår kväll: kollade OC med mamma
Har du nytvättat hår: japp
Vad luktar du nu: parfrym
När blev du fotograferad senast: i måndags
Saknar du någon nu: min älskling såklart!
Använder du icq eller msn: msn
När fick du senast en present:på min namnsdag
När drack du senast: fredags
Har du några högklackade skor: neej villl inte ha det
Vilken är din favoritfärg: många, brun, lila, blå, grön
Har du blivit hotad via telefon: tror inte det
Goth eller pop: pop
Vill du ha barn: ja, massa barn, 3-4 stycken :)
Vilken färg har du på dina underkläder nu: lila & svarta
Hur ofta loggar du in på helgon: aldrig har inte det
Längtar du till din nästa födelsedag: njaa inte speciellt haha
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är: har jag fått höra i alla år haha
Har du rakat dina ben någon gång: självklart!
Vilka språk kan du prata: svenska , engelska, och lite spanska
Skulle du kunna ha silikonbröst: nej
Hur många hål har du i öronen: 2
Jag älskar: min Daniel
Jag hatar: inget speciellt som jag kan komma på
Just nu är jag: trött, ska åka & jobba
Just nu är jag inte: trött
Blir lätt för stunden förälskad i okända på ex, tåg, demonstrationer: haha nej
Är du snäll: ja asbolut
Är du blyg: ja eller det beror på
Tycker du att du har fin dialekt: har ingen dialekt
Vad har du på dig: mörklila strumpbyxor & en svart tunika
Hur mår du idag: sådär, känner mig hängig
Hårfärg: ljusbrun, ska färga 3 juni!
Ögonfärg: blågrå.
Syskon: Ludwig
Favorit dag i veckan: torsdag, fredag & lördag
Hårfrisör: Anna, den bästa!
Klädaffär: gina tricot & hm.
Favorit kläder: leggings och någon snygg tröja
Skola: bolandsgymnasiet
Klass: 3b, har tagit studenten
Trivs du i din klass o skola: ja, gjorde
Favoritämne: DANS och religion, när jag gick i skolan
Värsta ämne: matte och svenska, när jag gick i skolan
Musiken: VÄLDIGT BLANDAD
Dricker du: ja
Tycker folk du är snygg: ingen aning
Är du en gottegris: oo jaah haha
Är du modig: nej
Gillar du att prata i telefon: beror på med vem haha
Livshemlighet: ingen
När drack du sprit senast: min kräftskiva, 23 augusti, har druckit lite hemma när vi haft främmande


SENASTE.
senaste stora bilresa: ingen aning haha
senaste gången du grät: kommer inte ihåg
senaste telefonsamtal: daniel
senaste tv-program: supernanny
senaste dusch: för en timme sen
senaste skor: svarta med rosett på
senaste skiva spelad: egen bränd med kentlåtar
senaste skjortan du haft på dig: brun


VEM:
Vem vill du vara med just nu: min Daniel
Vem saknar du: min Daniel
Vem pratade du med senast: daniel
Vem fick du senaste sms:et ifrån: mamma
Vem ringde dig senast: daniel
Vem vet mest om dig: min närmsta vänner & mamma & farmor
Vem kysste du senast: min älskling såklart
Vem sov du i samma säng som senast: min älskling
Vem vill du gå på en konsert tillsammans med: haha ingen aning
Vem är din bästa kompis: har några som ligger mig närmast hjärtat
Vem kramade du senast: daniel
Vem var du på fest med senast:min kräftskiva
Vem lagade du mat med senast: mig själv haha
Vem hade du ett förhållande med senast: har min älskling daniel nu
Vem har du köpt den dyraste presenten till: daniel
Vem tog du ett kort på senast: mig själv
Vem har du flest meddelanden av i din inkorg: camilla & emelie
Ven tråkigaste du vet: ingen aning
Vem är den lataste du vet: ingen aning
Vem gjorde du bort dig för senast: ingen aning
Vem är skyldig dig pengar: ingen
Vem är du skyldig pengar: timothy haha
Vem såg du på film tillsammans med senast: rebecca & daniel
Vem kan du berätta allt för: några st
Vem skulle du vilja ge en ros till: daniel, mamma, rebecca & farmor
Vem av dina msn-kontakter pratar du mest med: ingen är aldrig inne
Vem umgås du mest med: daniel & rebecca
Vem bryr sig mest om dig: många
Vem bryr du dig mest om: finns någr astycken jag bryr mig om
Vem hatar du: ingen
Vem sov i din säng senast: daniel
Vem drömmer du oftast om: inget speciellt, saker som hänt under dagen
Vem snodde du den här listan ifrån: mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0