7 september

igår hade vi jättetrevligt när familjen karlsson var här, satt & lyssnade på hur alla diskuterade & allt, skrattade hela kvällen
igår när daniel kom hem berättade han att hans pappa hade ringt han & sagt att fredrik hade försökt få tag i daniel hela fredagkvällen. så micke gav luren till fredrik.
daniel: hej gubben var det något viktigt?
fredrik: jag jag har skaffat tjej, hon heter jennifer & går i trean (fredrik går i tvåan)
daniel: fan vad kul vad gör ni då ? har ni pussats än?
fredrik: ja det är klart, vi är ju ihop!
HAHA jag & daniel höll på att skratta ihjäl oss. lilla fredrik har skaffat tjej det trodde jag inte skulle komma så tidigt haha.
imorse gick jag upp runt halv nio, fixade mig, skulle ju med & supporta min bror som hade match i valbo. vi var väl framme runt elva i valbo. så vi åkte till valbo köpcentrum & kollade runt. jag letar ju efter stövlar som jag ska köpa när jag får lön. tror jag hittat dom jag vill ha, 500 kronor på wedins :) vi gick & åt lunch med dom andra hockeyföräldrarna, jag åt en räksallad :) efter det köpte jag strumpbyxor, ett par slags orangea och ett par lila/vinröd/brun, ville ha mörklila men var det närmsta jag kunde komma :)
matchen började bra, ledde med 0-2, seninnan periodensslut gjorde valbo 1-2. sen blev det tre mål till, så matchen slutade 4-2 till valbo..
nu är jag hemma, ska göra matlåda & så,åka in med tvätt till farmor, hon ska tvätta åt daniel, jag ska packa en väska & ta till daniel. ska vara hos han ikväll & sova.
imorn ska jag in till stan & träffa camilla runt tio, vi ska fixa lite saker, sen ska jag jobba mellan 12-21, JAG VILL INTE :O
aja, nu ska jag fixa lite.
CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0