3 september

igår jobbade jag, halv tio till halv åtta, riktigt jobbig tid, var så himla trött, men det gick ganska bra, tiden gick ganska snabbt. det finns dagar då allt bara går så himla låångsamt, när man kollar på klockan varje minut..
efter jobbet gick jag iväg lite tidigare för att räkna min kassa, tänkte hinna med bussen som går tio i åtta till daniel, självklart när jag åker upp i hissen & l´stoppar händerna i fickorn så kan jag inte känna min nyckel. jag får panik, springer runt & skriker att min nyckel är borta. eftersoom jag har så snälla jobbarkompisar så hjälpte dom mig att leta, men gick inge bra. av någon konstigt anledning fick jag för mig att kolla i pappersj´korgen i kassa 6, hade suttit i typ alla kassor. & i kassa 6 papperskorg låg den! haha vilken tur jag hade..
missade självklart bussen så jag passade på att handla lite mat, så jag handlade kebab & pitabröd & lite sånt..
när jag kom till bussen fick jag vänta i 25 minuter, men min pappa kom & hämtade mig. mötte upp rebecca & gick in & kollade på den där äckliga dokumentären där syskon är tillsammans & har barn, usch säger jag!
efter det började vi med maten, var jättegott faktiskt :)
rebecca drog & hämta stefan sen, & vi kollade på black water, har längtat & velat se den i typ ett halvår, men fan så dålig den var!
imorse gick jag upp & fixade mig & åkte till skolan, fick g- på mina svenska uppgifter, förstår verkligen inte hur kvinnan bedömer. inte ens min stödlärare förstår.. aja.. efter svenska drog jag till matten & älskade monika :) det jag säger nu tror jag aldrig jag sagt, men JAG VAR GRYM PÅ MATTEN IDAG! kände nästan lite kul att räkna, oops sa jag det?
ska dit på fredag igen, men är nog klar med allt om några veckor förhoppningsvis.
efter det gled jag ner på stan, leena min chef hade ringt & bett mig komma & hämta schemat för vecka 38, det var helt okej, skulle till yolla & fixa min ena nagel runt två, tänkte gå & göra ett kontoutdrag innan bara. & vet ni vad? jag kommer få sitta hemma resten av månaden, jag har 140 kronor kvar av 2300, har gjort mig av med allt på en vecka & två dagar. så hej då mat, kläder, ALLT!
åkte hem till dnaiel hämtade mina saker, sen tog vi bussen hem till mig, har kollat på en film, randoms heart, jag tyckte itne den var så bra, men daniel tyckte det. jag har börjat skära grönsakerna till tacos, nu fixar mamma det sista, så ikväll blir det mys med tacos &  IDOL!
en annan sak, jag & daniel har funderat på att kanske resa runt jul, åka bort, så hoppas daniel kan få ihop lite pengar,skulle inte var så tokigt med kanarieöarna en vecka i december!
imorn blir det jobba också, fredag skola & sen fixa naglarna (fick betala senare)

nästa torsdag ska jag träffa emma betämde i idag, ska bli jättekul :)

ska ner nu & äta!
hörs senare kanske
CIAO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0