29 september

igår kväll kom emma hit & vi såg på coyote ugly & låg & pratade. emma ska kolla en färg till mig idag, ska göra håret i den fäärg jag vill nu! åh hoppas det blir bra bara! kan inte slut tänka på den. jag älskar allt som har med lila att göra, varför inte ha lite lila skiftningar i håret? gud  vad jag längtar!
nu sitter jag här, har fixat mig lite, ska ta 9.40 bussen till stan, sen blir det jobba till halv åtta ikväll. kanske ska övningsköra idag efter jobbet, :)
inte mycket mer & säga, idag ska min älskling till doktorn, hoppas han får medicin & blir bra!
hörs senare :)
CIAO






i love violet colours


Kommentarer
Postat av: Emma

Ska kolla ut en färg nu :D

2008-09-29 @ 15:58:17
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: louise

YEEEEY :D åker in med dig till jobbet imorn så bestämmde vi en färg, fan vad jag längtar!

2008-09-29 @ 20:38:59
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0