21 september

igår kväll ar en trevlig kväll, vi grillade här hemma, anders & johan kom & åt här. daniel kom runt halv åtta kanske, vi satt & bara pratade & åt god mat. kollade på svensson svensson & efter det irene huss. sen gick jag & daniel upp & kollade på beck, & hade en riktigt mysig kväll. tack älskling!
imorse vaknade jag upp i min daniels famn, somnade i dom. det är bland det bästa som finns med att vara kär, att vakna upp i sin älskades armar, man känner den där närheten & tryggheten, att få vakna vid den man älskar. det är bland det bästa som finns!
vi gick i stort sett upp &  åt frukost bara, sen kom timothy & runan & hämtade daniel & ludwig, aj har match idag. så jag anders & pappa ska se på daniels match idag!!
det enda jag gör nu om dagarana är att funderapå vart jag & mamma ska resa, vi vill göra en liten weekend resa nu innan jul. jag vill allra helst åka till irland, dublin, jag tycker det verkar vara så himla vackert & mysigt där, men mamma var i dublin i våras ed jpbbet, så de är inte hon så på. likadant med skottland, dit var ju jag, mamma & mormor & mormors syter karin för tre år sen, till edinburgh, helt underbar stad! vill åka dit igen, men kansek inte nu när man kan åka någon  annanstans, har självklart varit inne på london också, men på ett sätt känns det ganska tråkigt. är ocskå inne på att åka till wien, bern eller haag, haag är en stad i holland ganska nära amsterdam, vi har en släkting som bor där. så vi får se vart det bär av. vi ska i alla fall försöka åka ínna jul. jag vill åka iväg bara för att spendera massa pengar på mig själv & shopping! så vi håller på att spåna jag & mamma :)
nu ska jag börja göra mig i ordning snart tror jag!
men ni alla kan väl ge mig lite tips om ni vill var jag & min mamma kan resa :)

        
         bern                          edinburgh                       haag

     
          dublin                         london                           wien


CIAO

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Louise! LONDON UTAN TVEKAN

2008-09-21 @ 16:00:06
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: louise

haha jag vet, men känns ändå så vanligt. om du förstår hur jag menar ? haha förstod att du skulle skriva london ;)

2008-09-22 @ 09:08:41
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0