10 september

sitter här nu, har precis fixat mig, duschat & sminkat mig & klätt på mig.  man känner sig faktiskt piggare om man sminkar sig & klär sig lite extra. ska bara jobba mellan12-16 idag, det ska nog gå bra :) måste skynda mig från jobbet sen, måste hem med en sallad till daniel & så som han ska ha & äta innan matchen, han har samling halv fem, så blir väldigt stressigt. måste även hinna få nycklarna.
efter det ska jag ialla fall träffa rebecca :) vi ska försöka sno blair witch 2 filmen av  någon på wattholma & se den & första blair witch filmen, ska även se idol, så ikväll blir det tjej/myskväll :)
har kollat på supernanny nu, som jag gör varje morgon om jag hinner haha!
ska gå till bussen snart, så ska sluta skriva nu :)
vi hörs!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0