trött tröttare tröttast

imorse tog jag mig upp, men det var på gränsen. satte mig på tåget, åt en macka & lyssaden på musik. kom till balettakademien runt kvart äver nio tiden som vanligt. satt & somande nästan. var bara tre stycken på lektionen, men var baara skönt. blir mer fokus på var  & En. det var en jätterolig lektion, mycket nya saker & svårare. & sen tåspets, så kul, jag har verkligen inte ord! en perfekt avslutning på terminen ialla fall! måste boka in mig till nästa termin inom snarast! efter baletten tog jag mig till uppsala, gick till mammas jobb & hämtade lite saker, sen åkte jag till faster therese & tjejerna & farmor. där var det bakning för fulla muggar! mathlifa har fått glasögon. hon var så jäkla söt så det var inte sant! hon var rädd om dom emellanåt haha. kul att  vara där, mysigt att träffa tjejerna även fast dom kan bli väääldigt jobbiga, men men, dom är systrar & 4 & 6 år haha. runt halv fyra tiden hämtade mamma mig & körde mig till jobbet, började klockan fyra. jag jobbade & hade min rast kvart i sju till halv åtta. & ikväll var det personalfest/julbord så jag fick äta julbord på min rast, inte så tokigt! hur som helst gick det ganska snabbt sen. drygt bara att jobba stängning. är så less påa tt jobba så det finns itne. efter jobbet sa min chef att jag vann på lotteriet, vann någon dålig film om världens föroreningar haha & några fler saker. i julklappsbytet fick jag godis & två tomtar! pappa & PG hämtade mig sen, vi åkte ut till rasbo & var där ett tag, var där till elva typ. vi satt & pratade & hade trevligt ett tag. sen åkte vi hem & jag körde hem :) nu sitter jag här & ska sova. imorn får jag sova ut för första gåmngen på fleeeera dagar!
så..
GOD NATT

lite bilder på mig & min supersöta guddotter!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0