MIN TJEJ

innan jag går & lägger mig msåte jag skriva ett enskilt inlägg till min älskadde rebecca.
jag har aldrig träffat en människa som är så stark & sjävlständig. tjejen är bäst & klarar av precis allt! bara för att hon är den hon är idag & för hon är så jävla cool! rebecca, har funnits med mig sen i våras, det är svårt att tänka sig att vi var i thailand tillsammans i två veckor & knappt pratade, kom hem & var med varann en kväll & har varit vänner sen dess. rebecca är en av få som jag verkligen berättar allt för, då menar jag allt, som jag litar på till 110 % tio gånger runt jorden & tillbaka, du har lyssnat hela tiden. jag har tänkt på dig så mycket under dessa dagar & du klarade det precis lika bra som jag hade trott! önskar jag hade varit med dig under dagen när det var som tuffast. men du vet att jag alltid är med dig. glöm inte att du faktistk är min bästa vän & ingen annan lik (på ett bra sätt hihi). så ta åt dig av varje ord jag skriver/säger.
för du är guld värd tjejen & allt det bästa.
 YOU'RE MY BABAYGIRL!
keep hanging in there!


Kommentarer
Postat av: louise

Åh louise min älskade ängel. du anar inte hur mycket du betyder för mig! tack för allt du gjort för mig och för att du bara finns! jag bli så glad bara av o se dig <3 finns ingen bättre än dig !

2008-12-20 @ 12:37:22
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: Rebecca Jansson

oj hahahahhaha / rebecca såklart ;D

2008-12-21 @ 11:08:25
URL: http://divine_rebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0