hemma

jag skjutsade som sagt mimn bror & hans kompis till gimo, det gick jättebra, gick in på en snabbfika också, väldigt trevligt! sen rullade jag & pappa iväg mot wattholma! gick strålande bra! väl hemma hos jennifer satt jag & kollade igenom alla studentbilder, åh härliga tider! sen kollade vi på bonde söker fru & drack te :)
runt halv tio åkte vi in till stan & hämmtade upp daniel, åkte till max & åt lite mat. satt där till kvart över elva typ, sen skjutsade vi hem daniel & sen hem mig. ska sova alldeles snart. var jättekul att träffa jennifer!
nej, vi hörs imorn!

måste bara skriva. jag har tittat på blondinbellas nya miniserie, tv dagboken. jag tycker den är jättebra! jag följer alltid hennes blogg. i början tyckte jag hon verkade helt blåst, men jag tycker hon är en rolig söt tjej! hon gör programmen jättebra! så, bra jobbat bella!

GOD NATT & GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0