helt slut

då var denna dag avklarad. har jobbat & slitit hela dagen, nysit mig genom dagen haha! tårarna har runnit för jag är så förkyld, förstår inte hur jag blivit så förkyld? måste vara daniel som smittat mig!
slutade klockan nio i alla fall & satt på jobbet & väntade på pappa, pratade med lina & iza :)
pappa & ludwig kom & hämtade mig typ kvart i tio, så körde jag hem, körde förbi daniel & hämtade hans busskort jag ska låna imorn till sala. tyvärr är inte min daniel hemma, han är på match i stockholm..
nu är jag ialla fall hemma. ska köra matlåda för imorn.
ska ta sju bussen till sala, har lektion mellan 8.40-10.00, sen ska jag jobba mellan 12.00-19.00, sen gå på skivstångasset klockan åtta! efter det åker jag nog hem till daniel & äter mat och myser!
nej nu ska jag snart sova
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0