8 december köra-bil-dag

då var jag hemma efter en dag med bara köra bil!
imorse skjutsade pappa in mig till stan till elva, tog bussen till sala, satt & läste lite teori påvägen dit & lyssnade på britneys nya skiva, den är grym alltså, favoritlåtarna är womanizer, out from under, if you seek amy, hot as ice, circus!
under körlektionen var dagens fokus parkering, vi parkerade hela tiden haha, sen ville jag träna mer på starta i backe & backa i kurva, det gick ju stråålande! på bussen hem mötte jag danne, så vi satt & pratade hela resan, käändes bra att prata med danne.
när jag kom till uppsala hämtade mamma mig, åkte hem & åt tacos, mums! sen tog jag & papap bilen & körde ut, så nu har jag jag varit ute & kört yttligare två timmar, det är jättekul & går jättebra! kte förbi farmor med massa tvätt. sen åkte vi ut mot östhammar, skulle hälsa på jonas & anna & ebba, men dom var itne hemma, så vi åkte hem.. får se om jag orkar åka in sen igen & hämta ludwig från träningen :) annars ska jag bara vara hemma & ta det lugnt ikväll, kolla på tv  & äta glass! kanske hörs senare!
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0