5 december

imorse åkte jag in med mamma & pappa till daniel han ville att jag skulle komma, så jag åkte dit & sov där på morgonen, sen började jag jobba klockan tio. vad ska man säga? kaos på jobbet, så himla mycket folk alltså! man blir helt slut i huvudet. på rasten mötte jag rebecca, gumman, du vet vad jag sa & jag finns vid din sida & stöttar dig oavsett <3. hursomhelst så gick vi till hm sen & jag köpte en jättesöt spetsbolero! sen jobbade jag till halv åtta, efter det gick jag till farmor, mamma skulle komma dit, men hon blev sen. så jag åt där & sen åkte vi istort sett hem. gick till statoil & köpte med oss glass hem, ben & jerrys raspberry bohemian, ganska god. & vanlig texas pecannöt.
nu sitter jag här.. känner mig deppig såhär nu när jag väl är ensam & alla tankar far omkring i huvudet. & snälla jag orkar inte.. jag menar det så sluta bara.. det är mycket just nu & jag är väldigt känslig, så, bråka inte..vet inte vad jag ska skriva mer än att jag bara inte orkar ta itu med en massa nu, måste tänka på mig själv för en gångs skull! det enda jag vill göra är att ligga under mitt täcke hela dagarna!
imorn ska jag ialla fall upp tidigt igen, ingen sovmorgon på hela veckan, jo på söndag! men imorn är det sista balettlektionen för den här terminen, sen är det inte förrän i januari. får ialla fall ha tåspets sista lektionen! när jag kommer tillbaka till uppsala går jag nog bara till farmor & tar det lugnt innan jobbet. börjar jobba fyra, sen slutar jag tio halv elva, beror på hur snabb vi blir klara. men sen åker jag nog till rasbo till therese :)
nu vet ni lite om in helg.
förresten! min mormor & morfar åkte till spanien imorse, så smsade moror att hon satt bredvid... BJÖRN GUSTAVSSON på planet, inte LITE lyx mormor haha?!
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0