25 december

igår började jag på säsong tre av OC, men min dumma dvd hackade så kollade bara två avsnitt.. fortsatte kolla imorse lite när jag vaknade. good i loooooove OC!
hursomhelst åt jag väl frukost & sen städade & sen hoppa in i duschen & provade mina nya coconut produkter från body shop. het underbara, gjorde pelling & använde en duschcreme med kokosolja i, bra för min torra hud! så jag kändes helt len & muk efter peelingen & sen med mitt bodybutter. det bästa är att det luktar sommar, ååh längtar!!! sen sminkade jag mig. & nu är jag klar & har fixat ostbomben där nere. får främmande idag. vi ska fira mig eftersom jag åker till fjällen på min födelsedag.. så idag/ikväll blir en kväll med släkt & familj :)
pratade med daniel idag också, vi kommer nog inte hinna ses förrän på måndag kväll först. känns lite jobbigt. men vad fan det går! jag ska jobba, träna & vara med mina underbara vänner!
jag älskar verkligen er mina underbara vänner, ni vet vilka ni är :)
nej nu ska jag sluta skriva & göra nytta!


min skitsnygga kjol jag fick av mormor & morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0