21 december, fjärde advent

igår gick jag till rebecca & stensson. där var det full håll i gång. rebecca gjorde biskvier. efter biskiverna börjaade vi göra marsipan figurer & skulle sedan doppa i mörkchoklad.. daniel kom väl till halv nio tiden. så då fikade vi, biskvierna var gudomliga rebecca! så vi svullade i oss lite gott &sen gick vi & körde eye toy, det var jättekul & jöttejobbigt, som värsta träningspasset! så jag skrattade när rebecca, markus & daniel stod & spelade.. vi var där ett tag  hade kul ialla fall, gick väl hem runt tio tiden. då flyttade hela familjen till sofafn & åt massa gott! sen var jag,ludwig & daniel uppe till typ halv två. låg & pratade om ALLT, kollade på någon dålig film samtidigt.. men det var kul att ligga & prata en massa haha.. sen gick vi & la oss, jag & daniel öppnade våra julklappar, han lurade mig att han iten köpt något, så jag blev jättesur, men han skojade ju såklart! jag fick ett par jättesöta örhängen.. supersöta! daniel blev nöjd med sina klappar, han fick två spel av mig, ett ölspel  & ett annat spel som bara är till mig & daniel haha..sen fick han en till liten sak som han önskat sig.. sen hade vi en underbar & mysig natt..
imorse vaknade jag runt tio tiden, var jättetrött. men jag & daniel gick upp & åt fruksot med mamma & pappa runt elva tiden. mysigt med min pojkvän vid frukosten fjärde advent måste ha varit fem helger sen vi var med varann sist.. vi kollade ialla fall på filmen Tre systrar & en mamma, eftersom tvn hackade igår & kunde itne se den.. sen har vu sett ltie på harry potter, daniel åkte på träning runt kvart i ett. jag har duschat & fixat lite.. ska packa min väska snart, ska itne ha mycket med mig till singö, ska ju hem imorn igen, men lite smååsaker ska jag packa ner.. hoppas jag kan få övningsköra ltie idag.. vet helelritne vilkenbuss jag & daniel hinner med, hoppas vi hinner 16.20. annars blir det så sent.
kansek hörs senare. annars hörs vi imorn!
hoppas jag hinner iväg till min stora kusin som f yller 6 år idag! åker om en halvtimme typ :)
GOD JUL






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0