14 december, tredje advent

vaknade halv tio imorse & gick ner & såg en  film med mamma, he's the girl. var faktiskt bra men som dom flesta filmer. mormor & morfar kom  förbi ett tag med choklad från spanien,mums!  sen åt vi en god frukost. jag sprang upp & fixade mig ganska snabbt. jag & mamma skulle in till stan, så jag körde. var typ ingen bensin kvar så jag fixk tanka för första gången, gick bra! sen åkte vi ut till stadium & ikea. kollade på en fleecetröja jag ska ha till fjällen. sen gick vi in på ikea& köpte ltie småsaker & Sen en french hot dog. kilade även in på coop & handlade ltiet ill middagen & sen gick vi in på lindex dör jag hittade bhar, ÄNTLIGEN! sen även på kappahl kollade vi lite. så det har varit en mysig dag med mamma. körde även hem. måste säga att det går verkligen jättebra att köra, nu är det mest fokus på teorin!
kom hem nyss, nu kollar jag & mamma på reprisen av DH, ska börja med middagen, sen kommer pappa, ludde & daniel hit. ikväll ska vi över till stensson & dricka glögg & mysa, blir en lika bra & mysig advent som förra söndagen! hoppas ni får en bra tredje advent!
GOD JUL




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0