13 december, snart 14 december

imorse när jag vaknade runt elva tiden åt vi en god frukost, åt rödbetssallad macka & äggröra, mums! efter det gick jag ut till lokalen & körde igenom schemat för dúttas 50 års kalas. efter det gick jag hem & duschade & gjorde mig klar, sen åkte jag & mamma till gränby, jag körde, gick jättebra. så vi gick till stadium & åhléns inne på gränby sen åt jag en baguette på burger king! körde hem gick också strålande. när jag körde kom låten  just dance, jag skruvbade upp på högsta volym nästan! så härligt att ha hög musik & köra bil, ojojoj! när vi kom hem städa jag undan lite på rummet & gick ut till lokalen & fixade i ordning för festen. festen var verkligen jättelyckad, trevlig & rolig! mycket skratt! blev mycket teater & överraskningar under festen haha! jag gick & gosade en hel del med världens sötaste saga! finns det något gulligare än bebisar? man vill bara pussa sönder dom & lukta på dom för dom luktar så himla gott!
kom ialla fall hem nyss, ska sova när jag laddat upp alla bilder på bilddagboken! har haft en jättebra kväll! hörs imorn!
KRAMAR






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0